"Det blev en smuk vandretur ind i vores egen kernefortælling, hvor energien forblev høj på hele turen. Sammen blev vi klogere og kom nærmere målet - både med vores projekt og vores fortælling".
DGI OUTDOOR

For virksomheder er en stærk og troværdig kernefortælling ikke blot er en overbevisende måde at kommunikere på, men også den helt nødvendige tråd, man skal spinde for at kunne arbejde strategisk og tydeliggøre formål, mening og værdier. 

Det gælder uanset om det strategiske arbejde og fortællingen herom omhandler den store vision for de næste 3 år, et teams næste store projekt eller den organisationskultur, som skal skabe en fælles forståelse og platform for alle at arbejde ud fra.

Fra kontorlandskab til naturlandskab

"Det er godt at sætte en pind i hverdagens centrifuge, når man skal tænke nye tanker og skabe rum for dialog. Vores gruppe havde brug for et kærligt spark, og vi oplevede turen med Trine som en helt perfekt ramme for gode snakke og udveksling af holdninger og nye perspektiver, der kan styrke vores sammenhold i årene fremover".
Peter Bredsdorff-Larsen, ledelseskonsulent, træner og foredragsholder


En storywalkproces med naturen som ramme frigør ikke blot energi og kreativitet. Den fører også deltagerne sammen og styrker de kulturelle og kollegiale bånd, som kan være altafgørende for at kunne udvikle og efterleve visioner og strategier.  


Storywalkformater

"Vi blev i smukke omgivelser ved Hald Sø ledt på vej i vores egen historie, vores formål og værdier og fandt frem til en ny, fælles forståelse af det, der definerer os. Samtalerne på vandreturen blev godt faciliteret af Trine og bagefter samlet på fineste vis til det, der blev vores grundfortælling og kommunikationsstrategi".
Maria Friis, bestyrelsesmedlem i Havkajakroerne.

Omdrejningspunktet for alle storywalkforløb er en strategisk kernefortælling, der fungerer som både fundament og kompas for virksomhedens identitet og fremtidig udvikling.
Men formatet og det præcise indhold af et storywalkforløb kan variere alt efter behov og øvrige formål med en storywalkproces. 

Er man en solovirksomhed kan et længere coachingforløb bestående af fx 5 vandreture være et ønskeligt format, hvor der også bliver plads til ens personlige udvikling. 

Er man en ledergruppe eller et projektteam kan et 2-dags forløb med én lang vandretur, teamaktiviteter og en workshop på dag 2, være det mest oplagte format.

Er man en travl iværksætter kan en enkelt dag med en lang faciliteret vandretur være en løsning.

Fælles for alle forløb er forskellige opfølgningstilbud fra Trine med henblik på færdiggørelse af den strategiske fortælling.

Eksklusivt forløb

Se beskrivelse af naturbaseret coachingforløb med fokus på personlig udvikling og storytelling

Tag det første skridt

Skriv til Trine, hvis du gerne vil have en snak eller et møde om en storywalkproces tilpasset dit eller jeres behov.

Kontakt

Det bedste samlet ét sted

Modtag Trines Hyrdebrev og få e-bogen om storywalks, der giver konkrete eksempler på formater og programindhold.